OMC - Organic marine Collagen

OMC - Organic marine Collagen

Friday 15 February 2013

Laminine terdapat dalam OMC

Kelp (LAMININE)

PENERANGAN

Kelp rumpai laut boleh dimakan dan sumber yang sangat baik Iodin. Ia juga mengandungi Kalsium, Magnesium, Vitamin D, Vitamin E dan Vitamin K. Sering digunakan sebagai pengganti garam, rumpai laut digunakan secara meluas di Jepun untuk kesihatan memberi hartanah.

PENGAMBILAN CADANGAN

5-7,5 g setiap hari untuk penjagaan kesihatan.

TAMBAHAN KEGUNAAN

Kanser Payudara:

Kajian menunjukkan bahawa penggunaan rumpai laut yang tinggi mungkin bertanggungjawab bagi kadar kanser payudara yang lebih rendah. Dengan itu, ia boleh membantu mencegah kanser payudara. Kajian menggunakan haiwan makmal telah menunjukkan kesan anti-tumor.

Kesihatan Jantung:

Penggunaan Kelp boleh baik untuk jantung. Kelp mempunyai tindakan cardiotonic serta harta hypotensive. Penggunaan juga dikaitkan dengan kadar yang lebih rendah daripada penyakit jantung. Beberapa komponen rumpai laut, termasuk laminine, adalah bertanggungjawab untuk kesan ini.

Kesihatan Kelenjar Tiroid:

Kelp boleh membantu menjaga kelenjar tiroid sihat

Sistem Imun:

Kajian telah menunjukkan bahawa rumpai laut mengandungi ciri-ciri antibakteria. Ia memaparkan aktiviti terhadap banyak mikroorganisma patogen. Ia berkesan terhadap bakteria gram positif dan gram-negatif, termasuk Staph dan Strep, Brucella, bacillus, Klebsiella, Proteus, E. coli, salmonella, dan lain-lain Harta tanah antibiotik mungkin disebabkan oleh sebatian fenolik brominated terkandung dalam rumpai laut.

nutrien:

Di samping menjadi sumber yang sangat baik Iodin, rumpai laut mengandungi banyak nutrien penting, termasuk protein, Perlu Asid Lemak, karbohidrat, serat, Elementss surih, Sodium dan garam kalium, asid alginik, Besi, Kuprum, Magnesium, Kalsium, Kalium, barium, Boron, Kromium, litium, nikel, silikon, perak, strontium, titanium, vanadium dan Zink. Nutrien ini meningkatkan kesihatan secara keseluruhan dan mengukuhkan Sistem Imun.

No comments:

Post a Comment