OMC - Organic marine Collagen

OMC - Organic marine Collagen

Tuesday 29 January 2013

SINGLET CEGAH BOROI DAN BUNCIT

SINGLET CEGAH BOROI DAN BUNCIT YANG SANGAT SELESA DAN MENJADI PERMINTAAN RAMAI

SINGLET untuk Lelaki adalah terletak pada perut menjalankan proses pelangsingan  yang boleh memberi abdomen perut anda bentuk yang terbaik.

Diperbuat dari kain yang sangat selesa, ia adalah penyelesaian yang paling berkesan untuk cepat menghilangkan buncit dikawasan perut dan mendapat (6 pax) yang dikehendaki semua lelaki.

Hanya pakai seperti biasa dan anda dpt merasakan sokongan elastik dan serta-merta menarik perut anda dgn cantik dan selesa. Pada bahagian perut mempunyai bahagian elastik yang membentuk bentuk badan enam pack dan rasa ketegangannya yang sgt cantik.

Singlet yang menakjubkan ini ditenun dengan nilon seperti sutera dan likra elastik - jadi ia bergerak apabila anda bergerak dan tidak akan tergelincir atau slaid daripada kedudukan. Ia amat menakjubkan selesa anda bahkan tidak akan sedar yang anda sedang memakai singlet corset lelaki yang memberi pelbagai manfaat pd anda..

Singlet corset ini  berfungsi apabila anda memakai baju kegemaran anda, baju T! Tiada siapa yang akan tahu rahsia anda semasa anda menikmati keanganggun kelangsing terkini anda!

Singlet corset Lelaki ini juga membantu menyokong tulang belakang anda memberi anda bahawa postur yang sempurna dan tiada masalah sakit belakang.

ukuran dada saiz
M - 101-120cm (39.76-47.24").
L - 121-140cm (47.64-55.12").
XL - 141-160cm(55.51-62.99").
XXL - 161-180cm (63.39-70.87")

Jom order sekarang.

PM saya direct dan saya akan beri maklumat lengkap dan cara untuk order.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment